WalMart kent begrip service niet: iPad wordt LiePad

Soms kom je organisaties tegen die het nog niet helemaal begrijpen. Ook deze week komt er een verhaal naar buiten waarvan je de wenkbrauwen op z’n minst kunt fronsen. Een man besluit bij WalMart een iPad te kopen maar komt er thuis achter dat er iets niet helemaal klopt: Het blijkt een showmodel met holle binnenkant en afbeelding achter het display.

Waarschijnlijk heeft iemand eerder een iPad geretourneerd maar de echte verwisseld met een holle kopie. Vreemd, maar kan schijnbaar gebeuren. De klant gaat terug naar de winkel maar WalMart vertrouwt het niet en beschuldigt de klant van het vervalsen. Naast de beschuldiging wijst de organisatie naar Apple aangezien zij verantwoordelijk zijn voor voorraad en omruilen.

Leuk dat wijzen naar elkaar maar de klant staat op het punt een rechtzaak te beginnen en krijgt de aandacht van de media. Heeft WalMart werkelijk afgewogen en besloten dat dit de beste reactie was? Kennelijk kennen ze het begrip klantenservice niet.

via 9to5mac.com

Waardeer je mijn werk? Ondersteun me en maak zo nog meer mogelijk

Een deel van mijn werk als freelance journalist en schrijver is op eigen initiatief en zonder opdrachtgever. Wil je me daarin steunen, dan kan dat met een donatie.

Ook interessant

Scroll naar top