Proef op de som: met machine learning schaalbaar stemgeluid ontwerpen

Bedrijven die voice-apps en andere spraakgestuurde toepassingen ontwikkelen,…


LEGO zoekt aansluiting - AR als nieuwe spelinterface

Speelgoedmaker LEGO kondigt een nieuwe lijn aan waarmee het een brug wil slaan…


Grrr ontwikkelt veilige jeugdsite voor SpangaS

Digital agency Grrr heeft een nieuw platform ontwikkeld voor SpangaS - een…


Zo bouw je aan een merk in tijden van techdominantie en voice

Dat er met de voice-assistenten nieuwe contact- en verkoopkanalen bij komen is…


Merken vertalen naar taal, dé uitdaging in voice-tijdperk

Met de komst van voice-assistenten en chatbots worden bedrijven voor een nieuwe…


Voice en e-mailmarketing gaan elkaar raken en versterken

De vraag is niet of, maar wanneer marketing zichtbaar verandert door ‘voice’.…


Amazon in stilte met tientallen nieuwe eigen huismerken

Amazon heeft afgelopen jaar flink geïnvesteerd in eigen huismerkproducten.…


Jeans Centre werkt aan spiegel met datagedreven kledingadvies

Jeans Centre werkt aan een slimme spiegel die klanten kledingsuggesties geeft.…


Facebook Jobs groeit in stilte: ‘Grote potentie voor recruitment’

In relatieve stilte bouwt Facebook de eigen vacaturebank uit. Het dit jaar…


Investering voor RecruitNow: ‘Betere werving door machine learning’

RecruitNow – eerder Minescape geheten – heeft een investering opgehaald bij…


Tencent: van copycat naar wereldmacht

Het Chinese Tencent – vooral bekend van vlaggenschip WeChat – nestelt zich in…


Moderetailers investeren in ‘style matching’ en omgekeerd zoeken

Het aantal e-commercespelers dat klanten met een ‘Shazam voor fashion’-achtige…


E-commerceplatform Shopware ziet groeikans buiten Duitsland

Shopware zet in op internationale groei. Duitslands grootste e-commerceplatform…


Klantrelatie Starbucks digitaliseert: 12 procent vooruit besteld via mobiel

Met name de digitale activiteiten moeten Starbucks laten groeien. Zeker nu het…