Spring naar de content
Hoofdmenu
Over Yoshi Tuk & Diensten
Alle artikelen
Onderzoek naar media-economen
Contact
Zoeken
Zoeken naar:
Hoofdmenu
Over Yoshi Tuk & Diensten
Alle artikelen
Onderzoek naar media-economen
Contact
Zoeken
Zoeken naar:
Eerdere artikelen
‘Ook online moet ADE fomo opwekken’
‘Streep door privacy shield maakt tijd rijp om te kiezen voor Europese alternatieven’
Tijd voor de digitale sector om de betekenisgedreven economie aan te jagen
Arjo van der Ham (Lightyear): ‘Digitale simulatie helpt ons bij designkeuzes’
Marco de Ruiter (The Walt Disney Company): ‘Disney+ is geen Netflix-killer’
Jorissa Neutelings (Vattenfall): ‘Energietransitie versnellen met digitale middelen’
René Kerkmeester (Equigy): ‘We breken een miljardenmarkt open’
Joeri Nortier (FD Mediagroep): ‘We groeien uit van radiostation naar audiobedrijf’
Brenno Misuraca (Takeaway.com): ‘We zijn onbedoeld goed geworden in overnames’
Tor Bøe-Lillegraven (Schiphol): ‘We sorteren voor op 5G’
Champ geeft on-demand sporten nieuwe draai: van professional tot amateurclub op het platform
AR krijgt kinderen in beweging
Het merk ontrafeld: zo weet Dott Europese steden te overtuigen van deelsteps
Laurens Gunneweg (Philips Benelux): ‘Programmatic wordt meer mensgericht’
Jeremiah Albinus (CMO, fonQ): ‘AR wordt net zo standaard als productfoto’s’
Volgende pagina →
All articles loaded
No more articles to load
Scroll naar top