Roy van Keulen (Jumbo): ‘Het gaat niet om marketinggimmicks’

Stiekem dacht Roy van Keulen ook weleens aan de disruptie van het…


Martijn van der Zee (Rituals): ‘Ik geloof niet in zelfsturende teams’

Al ruim twee jaar is hij Digital Director bij Rituals, toch komt Martijn van…


‘Kunst agendeert, ontwerpers maken privacy toepasbaar’

Op de gemeentelijke vuilcontainer prijkt een lichtgroene ‘C’. Vlak voor het…


Kassaloos shoppen popt op: de ervaringen uit AH’s kassaloze snelwinkel

Zo futuristisch als het kassaloos winkelen twee jaar geleden nog klonk, zo…


Deze veertien cases leverden een zilveren Dutch Interactive Award op

Maar liefst veertien bedrijven hebben een zilveren Dutch Interactive Award in…


Nederlands beste werk in de categorieën Activation, Brand en Campaign

Met de uitreiking van de Dutch Interactive Awards kent Nederland veertien…


DIA: Nederlands beste werk in de categorieën Corporate en Digitale transformatie

Met de uitreiking van de Dutch Interactive Awards (DIA) kent Nederland veertien…


DIA: Nederlands beste werk in de categorieën Data, B2B Commerce en E-commerce

Met de uitreiking van de Dutch Interactive Awards kent Nederland veertien…


DIA: Nederlands beste werk in de categorieën Communities, Content en Service

Met de uitreiking van de Dutch Interactive Awards kent Nederland veertien…


Proef op de som: met machine learning schaalbaar stemgeluid ontwerpen

Bedrijven die voice-apps en andere spraakgestuurde toepassingen ontwikkelen,…


LEGO zoekt aansluiting - AR als nieuwe spelinterface

Speelgoedmaker LEGO kondigt een nieuwe lijn aan waarmee het een brug wil slaan…