Seedlink over bedrijfsgroei: 'China grootste laboratorium ter wereld'

Seedlink, een Chinese scale-up met Nederlandse mede-oprichter, groeit. Na…


‘Uitstellen overstap op Magento 2 leidt tot uitdagingen in markt’

Hoewel Magento 2 al sinds het najaar van 2015 beschikbaar is, hebben veel…


TUI: minder ‘reclamebureau denken’, focus op klantbetrokkenheid

Nu TUI een eigen ‘digitaal hart’ heeft, is het in staat klanten beter te volgen…


Verbod geoblocking en de gevolgen voor cross border e-commerce

Als het aan de Europese Commissie ligt mogen webwinkeliers geen consumenten…


Hoeveel aandacht geven media aan lijsttrekkers? De cijfers op een rij

Geven Nederlandse dagbladen evenveel aandacht aan Alexander Pechtold en Geert…


Startup Yippie! failliet: ‘Geen drama, nieuwe versie komt’

De startup Yippie! sluit tijdelijk zijn deuren. Het Nederlandse bedrijf achter…


'Beacons minder bruikbaar dan vaak voorspeld'

Zijn beacons alweer passé? Beacons blijken commercieel in ieder geval een stuk…


Google mengt zich in influencer marketing: megaplatform in de maak?

Google houdt zich sinds kort bezig met influencer marketing. Het bedrijf…


HEMA’s mega-operatie: technologie en werkwijzen grondig aangepakt

HEMA hoopt in 2018 een nieuw e-commerceplatform in gebruik te nemen. In…


CMO Symbaloo: ‘Gepersonaliseerd leren is ons doel’

Symbaloo zet favoriete linkjes van gebruikers om in een persoonlijke…


MyOrder brengt mobiel tanken bij AVIA: 'Offline affiliate marketing'

MyOrder heeft een samenwerking gesloten met tankstationketen AVIA. Hierdoor…


CMO meeste kans op leiding over digitale transformatie

Van alle ‘chiefs’ binnen bedrijven maakt de CMO de meeste kans om menig…


Online groei in Duitsland: de ervaringen van Flinders

Eind vorig jaar haalde Flinders, webwinkel voor designmeubelen, één miljoen…


Freshheads: ‘Designers moeten transitie naar AI-tijdperk begeleiden’

Schetsen films en series een toekomstbeeld dan betekent de komst van nieuwe…