Sinterklaas leeft, behalve onder retailers

Gelukkig maar, ook dit jaar wist Sinterklaas weer voet aan wal te zetten in ons…


Likeconomy: Waar blijven de verhalenvertellers?

Marketeers verkennen de online mogelijkheden en zetten in op meetbare zaken als…


Online reputatiemanagement: A license to operate

Voor de vijfde maal bracht Ipsos Mori een zogenaamde ‘reputatieraad’ bijeen…


Webcare is geen hogere wiskunde

Regelmatig verschijnen er onderzoeken naar webcare. Hoe webcare het beste kan…


Zonder ons Nederlanders had Facebook niet bestaan

Hoe kan het Scheepvaartmuseum een Facebookpagina beter introduceren dan zich…


Mexx in het bushokje

Dat is nog eens reclame. Een reclame die je wel even doet stoppen voor de……


ASN Bank en community bundelen krachten voor duurzaamheid

Organisaties stellen vandaag de dag veel in het werk om consumenten te binden…


Boekrecensie: De C2B crowdsourcing revolutie

Crowdsourcing is gratis gebruikmaken van het publiek, kennis bundelen om gratis…


Goede doelen online: Elke gift is een heldendaad

Eerder schreef ik naar aanleiding van eigen onderzoek over goede doelen en de…


Wat gebeurt er met Google+? Gaat het ten onder?

28 juni j.l. kondigde Google een nieuw sociaal netwerk aan, Google+. Direct…