WalMart kent begrip service niet: iPad wordt LiePad

Soms kom je organisaties tegen die het nog niet helemaal begrijpen. Ook deze…


Rol van HR binnen verandering: 5 stappen

Eerder schreef ik al over de toename van verandering in de wereld van…


Laten social media de verrassing verdwijnen?

Werkelijk elke vorm van content is op ieder moment van de dag te vinden en te…


Na de Help van Youp is er nu de Vlaamse variant

Dat de klant geen service krijgt is tegenwoordig een belangrijk onderwerp. Na…


Wat zijn onze vragen over webcare?

Ter afronding van mijn opleiding Communicatiewetenschap start ik volgende maand…


Een nieuwe tijd: Openheid de norm

Een nieuwe tijd breekt aan. De afgelopen tijd heb ik de situatie rond Wikileaks…


Een relatie met een organisatie: Hoe werkt dat?

Dat relaties niet overal even soepel lopen maakte ik al duidelijk in Waarom de…


Sluiten structuur en flexibiliteit elkaar uit?

We richten onze organisaties in op het constant luisteren en veranderen.…


Redenen voor inspraak op de werkvloer

De afgelopen decennia staan bol van schandalen en kritieken op beleid van…


Verwachtingen en teleurstellingen

Dat Feyenoord diep in de problemen verkeert is algemeen bekend. Financieel gaat…


Empowerment: Beter vs. Meer

Naar aanleiding van mijn scriptie over employee empowerment en workplace…